PracaGrupypl.praca.szukana › WARSZAWA asystentka / sekretarka / prowadzenie biura / recepcja itp.

  • 1. Data: 2006-08-18 07:50:41
    Temat: WARSZAWA asystentka / sekretarka / prowadzenie biura / recepcja itp.
    Od: "Ewa Kenigsman" <e...@o...pl>

    Witam,
    jestem młodą, ambitną studentką psychologii ( studia zaoczne ). Obecnie
    poszukuję pracy, która pozwoli mi poszerzyć doświadczenie zawodowe i przy
    okazji wzbogaci mój portfelik :)

    Do moich atutów należą m.in. dwu letnie doświadczenie w prowadzeniu biura
    ( wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, zamawianie
    towaru, itp. ), profesjonalna obsługa komputera, łatwość uczenia się. Nie
    boję się kontaktów z ludźmi.

    Jeśli szukacie Państwo kogoś takiego, jak ja to proszę o taką informację na
    adres e...@o...pl . Zainteresowanym wyślę oczywiście moje CV i inne
    niezbędne dokumenty.

    Pozdrawiam,
    Ewa Kenigsman