PracaGrupypl.praca.szukana › [WARSZAWA]Sekretarka, praca biurowa, fakturzystka

  • 1. Data: 2003-08-27 15:39:05
    Temat: [WARSZAWA]Sekretarka, praca biurowa, fakturzystka
    Od: "Agnieszka Bieńko" <a...@v...com>

    Szanowni Państwo

    Moje dotychczasowe doświadczenie zdobyłam jako pracownik firmy AMP Logistyka
    w Warszawie. Do moich głównych obowiązków należało fakturowanie,
    przyjmowanie i wypisywanie zamówień, pisanie pism, obsługa działu
    handlowego, windyfikacja, sporządzanie raportów sprzedaży.

    Kwalifikacje, jakie posiadam to m. in.: obsługa środków technicznych pracy
    biurowej: telefon, telefax, kserokopiarka; obsługa MS Office, edytora
    tekstu, obsługa programu fakturującego POLKA, obsługa programu księgowego
    RAKS, biegłe bezwzrokowe pisanie na maszynie/komputerze, obsługa popularnych
    programów graficznych (pakiet Adobe, Corel Draw itp.).

    Posiadam miłą aparycję. Jestem osobą spokojną, energiczną, bez nałogów,
    łatwo nawiązującą kontakty oraz lubiącą pracę w zespole.

    Interesuje mnie przede wszystkim taka praca, która umożliwiłaby mi
    rozwijanie i doskonalenie dotychczas nabytych umiejętności a także
    zdobywanie nowych doświadczeń.

    Na indywidualne Państwa życzenie prześlę CV + zdjęcie.

    Oczekiwane wynagrodzenie: 1000 zł netto.

    Proszę o kontakt w następujące sposoby:

    - telefon kom.: +48 501 965 994
    - email: a...@v...com / a...@v...com
    - GG: 2442155