PracaGrupypl.praca.szukana › WARSZAWA - Asystentka/Office Manager

  • 1. Data: 2004-05-26 06:13:52
    Temat: WARSZAWA - Asystentka/Office Manager
    Od: "Agnieszka Cebula" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Szukam pracy w Warszawie.

    Doświadczenie:
    - 1 m-c &#8211; firma informatyczna (systemy klasy ERP) &#8211; Asystentka Działu
    Handlowego
    - 4 m-ce &#8211; firma informatyczna (systemy bazodanowe, hardware) - Asystentka
    - 1,7 r. &#8211; Urząd Miasta &#8211; Młodszy Referent

    Wykształcenie i kursy:
    - mgr inż. geologii złóż
    - studia podyplomowe z informatyki
    - obecnie studia zaoczne magisterskie uzupełniające Politechnika Warszawska
    kier. Zarządzanie i Marketing
    - kurs Zarządzanie Projektami dla Kierowników Projektów &#8211;
    &#8222;Infovide&#8221; Warszawa

    Zakres obowiązków oraz umiejętności:
    - wystawianie faktur, wydawanie licencji na programy, utrzymywanie kontaktu z
    klientami, sporządzanie ofert handlowych, tworzenie raportów, rejestracja
    spraw w CRM, opieka nad biurem (prowadzenie kalendarza spotkań oraz ich
    aranżowanie, zakupy, korespondencja, inne prace biurowe)
    Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych. Język angielski komunikatywny.
    Czynne prawo jazdy kat. B (10 lat).

    Jestem osobą otwartą na nowe wyzwania, dobrze zorganizowaną, szybko nabywam
    nowe umiejętności i wiedzę, doskonale sobie radzę zarówno w pracy zespołowej
    jak i z samodzielnymi zadaniami, potrafię pracować w stresie i pod presją
    czasu.

    Moje oczekiwania finansowe to 3000, 00 PLN brutto

    Proszę o przesyłanie tylko poważnych ofert na adres: a...@w...pl