PracaGrupypl.praca.szukana › WARSZAWA ABSOLWENTA UW SZUKA PRACY

  • 1. Data: 2004-10-21 22:16:24
    Temat: WARSZAWA ABSOLWENTA UW SZUKA PRACY
    Od: "kasia" <s...@p...onet.pl>

    Jestem absolwentką UW (posiadam absolutorium, obron apracy mgr na przełomi
    listopada i grudnia).Posiadam doświadczenie w obsłudze klienta w różnych
    branżach ( ubezpieczeniowej, hotelarskiej, w sklepie internetowym, vortalu
    internetowym, pracowałam także w biurze
    podróży jako pilot wycieczek i pracownik biurowy. Jestem osobą
    odpowiedzialną i samodzielną. Posiadam umiejętność łatwego nawiązywania
    kontaktów z ludźmi. Nie boję się wyzwań, a powierzoną mi pracę wykonuję
    solidnie. Szybko
    się uczę i lubię zdobywać nowe umiejętności. Lubię pracę z ludźmi. Posiadam
    certyfikat FCE z języka angielskiego. Sprawnie posługuję się komputerem,
    programami Ms Office. Posiadam prawo jazdy kat. B. Na życzenie wysyłam CV.
    s...@p...onet.pl