PracaGrupypl.praca.szukana › W-wa/Administrator Unix, Novell, Windows NT 2000 poszukuje pracy.

  • 1. Data: 2002-06-05 16:11:54
    Temat: W-wa/Administrator Unix, Novell, Windows NT 2000 poszukuje pracy.
    Od: "Andrzej Gryko" <a...@t...com.pl>

    Witam.

    W klasycznym przypadku, powinienem napisać kilka słów o moich
    umiejętnościach, ale zważając na dzisiejszą sytuację i na moje wykształcenie
    (średnie) ograniczę się do kilkunastu zdań, które wydają mi się
    najodpowiedniejsze. Otóż nie zdarzyło się od początku mojej kariery
    informatycznej, aby pracodawca nie próbował mnie w jakikolwiek sposób
    zatrzymać, gdy podjąłem decyzję o złożeniu wypowiedzenia. Mało tego.
    Dwukrotnie, były pracodawca, zatrudniał mnie na umowę zlecenie, znając moje
    podejście do pracy.
    Jeśli chodzi o moją znajomość systemów informatycznych, to pracowałem już
    jako administrator Linux, FreeBSD, Widows NT, Novell, programista Delphi,
    pomoc użytkownikom (czasem łącząc te wszystkie funkcje naraz). Ostatnią moją
    pracą, była funkcja Szefa Zespołu Administracji Siecią u jednego z
    providerów internetowych, a odszedłem stamtąd z powodu nie zgodnej z moimi
    zasadami polityki w stosunku do klientów. Pragnę jednocześnie zaznaczyć, że
    pracę zacząłem od stanowiska Młodszego Administratora i po pięciu miesiącach
    awansowałem na Głównego.
    Piszę w ten sposób aby Państwo wiedzieli, iż ktoś bez gruntownego
    przygotowania może sprostać postawionym mu zadaniom. Jest w stanie poświęcić
    swój czas prywatny dla firmy i czuć się kółkiem w systemie, bez którego ta
    machineria zatrzyma się.
    Jedynym czego był oczekiwał od pracodawcy, to konsekwencja swoich
    pierwotnych założeń i traktowanie rozpoczętego dzieła jako ?żywe?.
    Nie oczekuję od Państwa, iż przyjmiecie mnie na wysokie stanowisko ? mogę
    zacząć pracę od ?zwykłego informatyka?, ale prosiłbym o jedno ? jeśli okażę
    się naprawdę cennym pracownikiem, proszę o mnie nie zapominać...

    Andrzej Gryko
    0-609 274-253
    a...@t...com.pl
    g...@w...pl