PracaGrupypl.praca.szukana › Tworzenie programów na zamowienie <14> aplikacji internetowych <14> baz danych

  • 1. Data: 2007-05-07 06:46:43
    Temat: Tworzenie programów na zamowienie <14> aplikacji internetowych <14> baz danych
    Od: "Karol" <p...@o...pl>

    Zaprojektuje, napisze i wdroze program komputerowy, baze danych lub
    aplikacje internetowa na zamowienie

    Posiadam duze doswiadzczenie w tworzeniu aplikacji biznesowych dzialajacych
    w oparciu o bazy danych SQL oraz umiejętność analitycznego rozwiązywania
    problemów

    Moja oferta obejmuje szerokie spektrum usług: począwszy od zdefiniowania
    problemu i zaprojektowania rozwiązania, stworzenia i wdrożenia
    oprogramowania aż do zarządzania działaniem aplikacji.

    Na swoim koncie mam zrealizowanych wiele projektów biznesowych dla klientow
    z roznych obszarow dzialania, a min.: transport, sluzba zdrowia, produkcja,
    handel i dystrybucja, eksport, uslugi, zarzadzanie nieruchomosciami

    Projekty realizuje w oparciu o najlepsze krajowe i zagraniczne doświadczenia
    z wykorzystaniem najnowszych technologii informatycznych, dostępnych dla
    firm o zróżnicowanym budżecie na rozwój informatyki.

    Zainteresowanym wspolpraca moge przedstawic szczegolowy opis wykonywach
    projektow i referencje

    Forma wspolpracy i rozliczenia do ustalenia: praca stala, zlecenie, faktury
    VAT