PracaGrupypl.praca.szukana › [Trójmiasto] Informatyk - administrator Windows, Linux i LAN

  • 1. Data: 2006-01-17 11:20:58
    Temat: [Trójmiasto] Informatyk - administrator Windows, Linux i LAN
    Od: Piotr Lewandowski <k...@t...pl>

    Podejmę prace/współpracę w Trójmieście lub okolicach jako administrator
    sieci komputerowej, operator, administrator systemu Linux lub Windows.

    a.. Instalacja, konfiguracja serwerów
    b.. Budowa i modyfikacja sieci komputerowych
    c.. Instalacja, konfiguracja stacji roboczych
    d.. Wsparcie i opieka techniczna

    Mam 34 lat oraz doświadczenie w instalacji oraz administracji sieciami
    komputerowymi. Doskonałą znajomość systemów Linux i dobra Windows.
    Interesuje mnie praca stałą lub na zlecenie (możliwość wystawiania faktur
    VAT). Posiadam prawo jazdy kat. B oraz samochód.

    Moje CV pod adresem: http://kary.one.pl/cv.pdf
    --
    Piotr Lewandowski