eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaTrójmiast / Szef Promocji / JOBS.PL › Trójmiast / Szef Promocji / JOBS.PL
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.pwr.wroc.pl!moderators!
    not-for-mail
    From: k...@j...pl
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Trójmiast / Szef Promocji / JOBS.PL
    Followup-To: poster
    Date: Mon, 7 Jan 2002 17:45:31 +0200 (CEST)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Approved: r...@p...com.pl
    Message-ID: <a148cq$p56$3@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: net5.telkab.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Path: not-for-mail
    X-Newsgroups: pl.praca.oferowana
    X-Post-Date: Fri, 4 Jan 2002 12:49:31 +0000 (UTC)
    X-MIMETrack: Serialize by Notes Client on konsultant/jobscert(Release 5.0.5
    |September 22, 2000) at 2002-01-04 13:55:03, Serialize complete at
    2002-01-04 13:55:03
    X-Newsreader: Lotus Notes Release 5.0.5 September 22, 2000
    X-MIME-Autoconverted: from quoted-printable to 8bit by tel.wizja.net id g04CplB11443
    X-Virus-Scanned: by WizjaNet
    Content-Length: 1252
    X-Status:
    X-UID: 5
    X-Moderator: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    X-ModerTool: Zy-moder, perl script v0.31+1 1999.01.01 +2001.06.21 [RQ]
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:25362
    [ ukryj nagłówki ]

    Duże wydawnictwo.

    1. Wyższe wykształcenie.
    2. Umiejętność kierowania ludźmi.
    3. Dobra znajomość MS Windows 98, MS Word 2000, MS PowerPoint 2000,
    MS Outlook 2000.
    4. Doświadczenie w pracy w marketingu lub promocji i kierowaniu
    zespołem.
    5. Duża umiejętność nawiązywania kontaktów.
    6. Mile widziana znajomość rynku wydawnictw edukacyjnych, promocji
    podręczników, kontakty w środowisku nauczycielskim etc.

    Zadania:
    1 Planowanie, wdrażanie i kontrola nad przebiegiem pracy od strony
    organizacyjnej: selekcja kandydatów na pracowników do działu, wdrażanie
    nowych pracowników, instruowanie pracowników w zakresie procedur pracy i
    regulaminu, kontrola, rozliczanie oraz ocena pracowników w powyższych
    zakresach. Prowadzenie szkoleń pracowników oraz przedstawicieli
    terenowych.
    2. Planowanie, wdrażanie i kontrola nad przebiegiem kampanii
    promocyjnych wskazanych przez zarząd wydawnictwa. Planowanie harmonogramów
    kampanii, rozdzielanie zadań, bieżąca weryfikacja i ocena realizacji zadań
    podwładnych. Wdrażanie nowych technologii i technik pracy.
    3. Bezpośrednia promocja produktów w terenie ? spotkania z
    metodykami, grupami nauczycieli.


    CV prosimy przesyłać na adres k...@j...pl
    www.jobs.pl
    JOBS.PL SA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1