PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Toruń => C# Developer (rozwój w kierunku Fullstack z Angular) <=

  • 1. Data: 2018-12-19 13:30:02
    Temat: Toruń => C# Developer (rozwój w kierunku Fullstack z Angular) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla globalnej firmy z 70-letnim doświadczeniem specjalizującej się
    w rozwiązaniach oznaczników kabli, dla której najważniejsze
    jest dostosowanie rozwiązań do potrzeb Klientów. Szwedzkiej
    firmy oferującej swoje produkty na całym świecie, posiadającej
    filie między innymi w Stanach Zjednoczonych, Francji czy
    Niemczech, która jest specjalistą w kwestii właściwych
    rozwiązań oznakowania kabli, przewodów, rur, elementów
    elektronicznych. Dysponującej szerokim zakresem produktów,
    które sprawiają, że oznaczniki znajdują zastosowanie także
    poza branżą elektroniczną,na przykład w sektorze
    motoryzacyjnym, kolejowym czy energetycznym. Poszukujemy osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** C# Developer (rozwój w kierunku Fullstack z Angular)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Tworzenie sklepu internetowego będącego nakładką na aktualną
    stronę www firmy (pierwsze miesiące pracy)
    * Pierwsze 6 miesięcy: Szkolenia z zakresu Angular/React i nabywanie
    doświadczenia we Front-end, rozwój w kierunku Fullstack
    Developera, który będzie miał na celu przygotowanie do
    przystąpienia do całkowicie nowego projektu oraz praca w
    bieżących projektach
    * Uczestnictwo w całkowicie nowym projekcie: stworzenie platformy dla
    Klientów firmy, za pomocą której będą mieli możliwość
    samodzielnie zaprojektować pożądane produkty

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * 3 letnie doświadczenie na stanowisku Programisty
    * Bardzo dobra znajomość C# poparta odpowiednim doświadczeniem
    * Przynajmniej podstawowa wiedza i chociaż niewielkie doświadczenie
    z zakresu Front-end (JavaScript)
    * Chęć rozwijania swoich umiejętności w kierunku FullStack'a

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość Frameworka Angular 6
    * Znajomość CSS 3 oraz HTML5

    ***** Proponujemy:

    * Elastyczne formy zatrudnienia (B2B z płatnym urlopem lub Umowa o
    pracę)
    * Możliwość rozwoju w kierunku Fullstack Developera - zapewniamy
    szkolenia z zakresu Angular/React, wiedzę oraz odpowiednie
    doświadczenie
    * Praca w biurze (w godzinach 8-16)
    * Możliwość wyboru sprzętu do pracy (np. Lenovo P51)
    * Do 3 monitorów
    * Parking samochodowy i rowerowy
    * Funkcjonalna kuchnia wraz z ekspresem do kawy
    * Prysznice
    * Pełna opieka medyczna
    * Możliwość karty Multisport
    * Szkolenia zewnętrzne wedle potrzeb pracowniczych

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1812
    => => =>