PracaGrupypl.praca.szukana › Technik informatyk, serwisant komputerowy/Krakow

  • 1. Data: 2002-06-03 16:18:36
    Temat: Technik informatyk, serwisant komputerowy/Krakow
    Od: "Artur" <m...@p...onet.pl>

    Szukam stałej pracy w firmie z branży komputerowej, chociaż nie tylko. Mam
    34 lata z wykształcenia jestem technikiem informatykiem po Policealnym
    Studium, mam ukończone kursy "Serwisanta komputerowego" i "Administratora
    sieci". Interesowałaby mnie przede wszystkim praca w serwisie komputerowym
    lub przy instalacji sieci komputerowych, lub taka, w której mógłbym
    wykorzystać posiadana wiedze i moc ją poszerzać podczas pracy zawodowej dla
    dobra firmy. Nie boje się ciężkiej pracy. Posiadam samochód osobowy.
    CV prześle na życzenie.
    Pozdrawiam wszystkich czytających moje ogłoszenie.
    --
    Artur
    mailto:m...@p...onet.pl