PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Tajęcina => Analityk Webcon (m/f) <=

  • 1. Data: 2020-03-26 10:30:03
    Temat: Tajęcina => Analityk Webcon (m/f) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego klienta, wiodącej w swoim sektorze firmy dostarczającej
    rozwiązania IT szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Analityk Webcon (m/f)
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * tworzenie nowych i opisywanie już istniejących procesów
    biznesowych
    * rozpoznanie potrzeb Klienta, analiza procesów biznesowych
    * projektowanie i wycena architektury ofertowanych systemów
    * przygotowanie koncepcji rozwiązania, studium wykonalności, analiz
    opracowanie koncepcji systemu i prezentacja wypracowanego
    rozwiązania
    * uczestnictwo w szkoleniach i zdobywanie certyfikacji niezbędnej do
    utrzymania statusu partnerskiego
    * realizacja szkoleń i prezentacji oferowanych rozwiązań

    ***** Nasze super wymagania:

    * wykształcenie wyższe,
    * znajomość platformy WebCon BPS lub innych systemów
    elektronicznego obiegu dokumentów,
    * umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
    * samodzielność w działaniu i dobrej organizacji pracy,
    * komunikatywność,
    * prawo jazdy kat. B
    * gotowość do odbywania wyjazdów służbowych.

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
    * znajomość notacji UML i BPMN

    ***** Oferujemy:

    * pracę w nowoczesnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
    * możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy
    specjalistyczne;
    * pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny;
    * wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i wykonywanej pracy.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2003
    => => =>