PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy w oświacie

  • 1. Data: 2003-03-01 21:04:42
    Temat: Szukam pracy w oświacie
    Od: "Joanna" <j...@p...pl>

    Jestem młodą nauczycielką, kochającą dzieci i pracę z nimi.
    Wyróżniam się pomysłowością i pewnością siebie.
    Z łatwością nawiązuję kontakt z dziećmi i uwielbiam z nimi pracować.
    Obecnie jestem na studiach magisterskich uzupełniających na WSHE we
    Włocławku.
    Dyplom licencjacki z pedagogiki wieku dziecięcego broniłam w Toruniu na UMK.

    Czekam na oferty pracy w przedszkolu lub szkole podstawowej w Toruniu,
    Aleksandrowie Kujawskim i w Ciechocinku.

    Pozdrawiam!

    --- Joanna ---