PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy w Wawie lub okolicach lub zdalnej

  • 1. Data: 2003-08-12 10:56:52
    Temat: Szukam pracy w Wawie lub okolicach lub zdalnej
    Od: "andrzej turos" <a...@b...pl>

    Szukam pracy na umowe-zlecenie lub stalej
    Umiejetnosci: biegla znajomosc komputerow i programow (nie wszystkich
    oczywiscie)
    Kilkuletnie doswiadczenie w prowadzeniu szkolen i kursow komputerowych
    (systemy op., Office, programy graficzne, DTP, programy do tworzenia stron
    WWW, systemy bazodanowe)
    umiejetnosc tworzenia stron www: PHP, MySql, HTML, CSS
    Moge pracowac w domu i w firmie, takze w nocy, staly dostep do internetu....
    Na zyczenie przesylam CV
    NIE MAM 20 lat, ale ciagle jeszcze nie brakuje mi energii!
    Pozdrawiam
    Andrzej Turos
    a...@a...beep.pl
    tel (0 22) 844 29 66