PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy biurowej w Warszawie

  • 1. Data: 2011-01-03 22:04:51
    Temat: Szukam pracy biurowej w Warszawie
    Od: z...@g...pl

    Witam,

    Mam 31 lat, wykształcenie wyższe ekonomiczne (UMCS) oraz Podyplomowe Studia
    Zarządzania Zasobami Pracy (SGH).
    Dotychczas pracowałam jako pracownik biurowy. Zajmowałam się:
    prowadzenie biura;
    odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów w firmie,
    wprowadzanie faktur zakupu do systemu komputerowego,
    wystawianie faktur sprzedaży krajowych i WDT oraz innych dokumentów handlowych
    i magazynowych,
    prowadzenie gospodarki magazynowej,
    prowadzenie i uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami polskimi i
    zagranicznymi,
    monitorowanie należności,
    przygotowywanie przelewów,
    współpraca z firmami transportowymi,
    wystawianie dokumentów przewozowych,
    nadzór nad dokumentacją magazynowo-logistyczną,
    wyjaśnianie reklamacji logistycznych,
    kontakt z kontrahentami odnośnie otrzymania wszystkich dokumentów,
    przygotowywanie dokumentów dla księgowości,
    rozliczanie czasu pracy, wyliczanie urlopów.

    UMIEJĘTNOŚCI:
    j. rosyjski – dobra znajomość (lektorat z języka rosyjskiego na studiach
    zakończony oceną b. dobry, słownictwo ekonomiczne),
    j. angielski – dobra znajomość (także słownictwo biznesowe),
    znajomość podstawowych zagadnień kadrowych i księgowych, znajomość Kodeksu
    Pracy,
    obsługa urządzeń biurowych,
    obsługa komputera: znajomość MS Office, WF-MAG dla Windows, Internet,
    prawo jazdy kat. B.

    Kontakt: TEL. 694 229 408