PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy biurowej w Warszawie

  • 1. Data: 2006-11-27 09:09:17
    Temat: Szukam pracy biurowej w Warszawie
    Od: "Anna" <z...@g...pl>

    Mam 27 lat, wykształcenie wyższe ekonomiczne (UMCS Lublin, studia dzienne).
    Posiadam 2,5-letnie doświadczenie w pracy w biurze na stanowiskach pracownik
    biurowy i specjalista ds. sprzedaży. Byłam odpowiedzialna za sprawne
    funkcjonowanie biura i właściwy obieg dokumentów. Zajmowałam się obsługą
    sekretariatu, dbałam o estetykę biura. Wystawiałam faktury, wprowadzałam towar,
    prowadziłam kasę. Pilnowałam rozrachunków z kontrahentami (należności i
    zobowiązania). Pilnowałam aby otrzymywać i wysyłać wszystkie niezbędne
    dokumenty, w tym dokumenty związane z importem towarów.
    Przygotowywałam karty ewidencji pracy pracowników.
    Umiem wypełniać Wz, Pz, MM, RW, PW, KW, KP.
    Znam jezyk angielski w stopniu komunikatywnym
    i język rosyjski w stopniu dobrym (słownictwo ekonomiczne).
    Znam program WF-MAG, obsługa komputera: Windows XP, MsOffice.
    Znam podstawowe zasady księgowości i kadrowe, w listopadzie ukończyłam 100-
    godzinny kurs księgowości (program Płatnik, WF-Kaper, sporządzanie list płac).
    Jestem osobą odpowiedzialną, dokładną, pracę staram się wykonywać jak
    najlepiej.
    Posiadam aktualną książeczkę sanepidowską.

    Pozdrawiam

    tel. 503649339
    z...@g...pl