PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy biurowej

  • 1. Data: 2004-02-27 16:14:13
    Temat: Szukam pracy biurowej
    Od: "vogue" <v...@i...pl>

    Witam!
    Poszukuje pracy biurowej..moze byc praca zdalna. Mam 26 lat, jestem z
    Warszawy. Jestem w trakcie studiów zaocznych.
    Mam 5 letnie doswiadczenie w prowadzeniu sekretariatu..
    Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, bardzo dobra znajomość zagadnień
    obsługi poczty elektronicznej i Internetu, bardzo dobra znajomość obsługi
    urządzeń biurowych, dyspozycyjność, systematyczność, komunikatywność, wysoka
    kultura osobista, dyspozycyjnosc.Jezyk angielski średni.

    Podejme prace od zaraz.

    Pozdrawiam

    Prosze pisac na maila v...@i...pl