PracaGrupypl.praca.szukana › System Informatyczny Za Darmo !!! / Trojmiasto

  • 1. Data: 2004-02-27 16:22:00
    Temat: System Informatyczny Za Darmo !!! / Trojmiasto
    Od: "Szrecik" <b...@w...pl>

    Masz firmę?
    Potrzebujesz systemu informatycznego?
    Boisz się wysokich kosztów i odraczasz decyzje o jego wytworzeniu?
    Masz szanse zdobycia takiego systemu zupełnie za darmo!

    Jestem studentem informatyki i chętnie wykonam system informatyczny dla
    Twojej firmy. Może to być portal korporacyjny, aplikacja bazodanową lub inna
    potrzebna w firmie aplikacja.

    Bez względu na to czy poszukujesz wykonawcy do określonego zadania, czy też
    potrzebujesz kompleksowego rozwiązania, mogę zapewnić Ci profesjonalne
    usługi.

    Przykładowe technologie jakie mogły by być wykorzystane:
    - Java-J2SE/J2EE
    - MS .NET
    - C++
    - SQL
    - XML

    Ta oferta może wydawać się nierealistyczna, ale zapewniam, że jest to oferta
    prawdziwa i nie jest żadnym "chwytem" marketingowym.

    Więcej szczegółów można uzyskać kontaktując się ze mną drogą mailową
    b...@w...pl

  • 2. Data: 2004-02-28 02:27:57
    Temat: Re: System Informatyczny Za Darmo !!! / Trojmiasto
    Od: "azbest" <a...@p...onet.pl>

    > Więcej szczegółów można uzyskać kontaktując się ze mną drogą mailową
    > b...@w...pl

    kup sobie za 50 zl konto z ladnym adresem, bo zadnego profesjonalizmu i
    zaufania nie ma :(