PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy - Wrocław - serwis, komputery i nie tylko.

  • 1. Data: 2006-04-10 14:50:58
    Temat: Szukam pracy - Wrocław - serwis, komputery i nie tylko.
    Od: "Sebastian " <s...@W...gazeta.pl>

    Witam.
    Mam 25 lat i mieszkam we Wroclawiu.
    Od wielu lat zajmuje sie serwisowaniem i skladaniem komputerow.
    Adminstruje tez siec lokalna i poleczenie z internetem w domu oraz nieduzej
    firmie. Pilnie podejme prace, najchetniej zwiazana z komputerami (serwis,
    sprzedarz , zakladanie sieci i polaczen z netem) chociaz innymi ofertami
    jestem rowniez bardzo zainteresowany. Jestem osoba szybko uczaca sie nowych
    rzeczy, pracowita i bardzo uczciwa.

    Przyjmuje takze pojedyncze zlecenia - wiec napisz jesli masz klopot ze swoim
    komputerem.

    Kontakt : s...@w...pl lub s...@n...pl

  • 2. Data: 2006-04-10 20:32:37
    Od: "Magda" <m...@T...dobrapraca.info.pl>

    "Sebastian " <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

    > nowych
    > rzeczy, pracowita i bardzo uczciwa.
    >
    > Przyjmuje takze pojedyncze zlecenia - wiec napisz jesli masz klopot ze

    zarabiaj na marketingu internetowym!!!!!!!!!!!!to dziala!!szczegoly na
    www.magda.dobrapraca.info.pl

  • 3. Data: 2006-04-11 07:59:29
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Magda napisał(a):

    > zarabiaj na marketingu internetowym!!!!!!!!!!!!to dziala!!szczegoly na
    > www.magda.dobrapraca.info.pl

    Nie działa. Napisz jak może działać piramida finansowa :) W sensie
    przynoszenia stałęgo dochodu komuś innemu niż organizatorom z
    wierzchołka. Wstydu nie masz żeby komuś potrzebującemu pracy oferować
    taką żałosną ściemę.