PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Szukam pracy

  • 1. Data: 2012-09-20 10:23:56
    Temat: Szukam pracy
    Od: "Tomasz F" <k...@w...pl>

    Szukam pracy jako informatyk

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-09-20 10:26:43
    Temat: Re: Szukam pracy
    Od: "Tatar" <k...@w...pl>

    > Pozdrawiam

    My som tatary przyjmujem wszystkich

  • 3. Data: 2012-09-20 10:27:16
    Od: "Razors" <k...@w...pl>

    > Szukam pracy jako informatyk
    >
    > Pozdrawiam

    W Twoim przypadku nie łatwo będzie Ci znaleźc pracę ze względu na poziom
    twojego wykształecenia, w chwili obecnej osobom po studiach trudno dostac
    jaką kolwiek pracę, musiałbyś byc naprawdę dobry i wszechstronnie
    utalentowany i oczywiście zależy jakiego stanowiska oczekujesz w branży
    informatycznej.
    Pozdrawiam Razors

  • 4. Data: 2012-09-20 10:29:01
    Od: "Apple" <k...@w...pl>

    > Szukam pracy jako informatyk
    >
    > Pozdrawiam

    Przyjmujemy pana na stanowiska prezesa firmy Apple

    Ma pan wykupiony bilet, do zobaczenia wkrotce

  • 5. Data: 2012-10-03 21:47:18
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Szukam pracy jako informatyk

    przepraszam za moją niewiedzę, ale kto to jest informatyk?
    jak znasz php i mysql to może byś mi dokończył mały engine na stronie?

  • 6. Data: 2012-10-04 07:39:14
    Od: ktos <k...@n...pl>

    > przepraszam za moją niewiedzę, ale kto to jest informatyk?

    A nie powinienes najpierw zapytac czy nie jest zwolennikiem PO
    albo czy nie ma rejestracji samochodu na PO?