PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam Pracy (Slaskie), Praktyki (zdalna,slaskie)

  • 1. Data: 2003-02-21 10:17:47
    Temat: Szukam Pracy (Slaskie), Praktyki (zdalna,slaskie)
    Od: " Lukasz" <h...@N...gazeta.pl>

    Jestem studentem 2 roku Ekonomii na AE w Katowicach, poszukuje pracy(praktyki)
    zwiazanej z kierunkiem moich studiow czyli Ubezpiecznia!
    oraz
    Zajmuje sie rowniez w wolnych chwilach Webdesign'em, i w zwiazku z tym szukam firmy,
    osoby ktora za niewielkie pieniadze lub za friko zlecalaby mi do wykonania rozne
    zadania i jednoczesnie dawala wskazowki jak wykonac niektore elementy stron www.
    Obecnie stawiam pierwsze(a moze drugie ;) ) kroki w trzech tematach/technologiach
    PHP, Flash, HTML. Bardzo szybko sie ucze, jezyki progr. takie jak JavaScript czy w/w
    PHP sa dla mnie w miare proste do przyswojenia gdyz jako nastolatek zajmowalem sie
    programowaniem w Basic'u (c64 :) ) pozniej Amos (Amiga). Znam jezyk angielski w
    stopniu zaawansowanym - jestem w stanie zrozumiec ok 90% czytanych informacji na
    stronach www oraz w roznego rodzaju dokumentacjach! Jezyk niemiecki w stopniu
    poczatkujacym! Posiadam prawo jazdy kategorii B. Mam 22 lata!
    Wszelkie propozycje prosze przesylac na adres h...@g...pl