PracaGrupypl.praca.szukanaStudentka szuka pracy >>> P O Z N A N <<< › Studentka szuka pracy >>> P O Z N A N <<<
  • Data: 2003-07-11 08:40:33
    Temat: Studentka szuka pracy >>> P O Z N A N <<<
    Od: "ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szukam pracy na terenie Poznania w okresie wakacyjnym (lipiec, sierpień,
    wrzesień). Jestem studentką kończącą właśnie trzeci rok Zarządzania i
    Marketingu (w Nowym Sączu) z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego
    oraz francuskiego na poziomie komunikatywnym. Nie mam problemu z obsługą
    komputera: MsWord, Ms Excel, Ms Access, Power Point oraz Internet Explorer.
    Posiadam doświadczenie pracy biurowej - dwumiesięczna praktyka w dziale
    kadr.