PracaGrupypl.praca.szukana › Studentka 5 roku podejmie pracę w Lodzi

  • 1. Data: 2003-04-15 13:00:14
    Temat: Studentka 5 roku podejmie pracę w Lodzi
    Od: "Sylwia Grabowska" <s...@g...pl>

    Podejmę pracę zgodną z moim wykształceniem.

    Telefon kontaktowy:
    504991183

    E-mail:
    s...@g...pl lub s...@g...pl

    Wykształcenie :

    2001-2003 Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania,
    Kierunek: zarządzanie i marketing, studia magisterskie dzienne uzupełniające
    (ostatni semestr), praca magisterska pt.: "Organizacja i finansowanie
    samorządów lokalnych na przykładzie starostwa Radziejów"

    1998-2001 Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania,
    Kierunek: zarządzanie i marketing, Specjalizacja: zarządzanie
    przedsiębiorstwem, Praca licencjacka pt. "Analiza rynku pracy w Polsce i w
    wybranych krajach Unii Europejskiej studium porównawcze" obroniona na ocenę
    bardzo dobrą

    1994-1998 Liceum Ekonomiczne w Zespole Szkół Rolniczych w Przemystce,
    Liceum Ekonomiczne ukończyłam z tytułem: technik ekonomista, specjalność
    rachunkowość i rynek rolny, pracę dyplomową pt. "Budżet lokalny jako
    instrument polityki gospodarczej władz samorządowych na przykładzie miasta
    Radziejowa" obroniłam na ocenę bardzo dobrą. W roku szkolnym 1997/98
    otrzymywałam stypendium naukowe (Ministra Cimoszewicza)

    Działalność dodatkowa:

    1997-1998 Klub Integracji Europejskiej Europejski Czwartek, byłam
    odpowiedzialna za przygotowanie spotkań, (tj. przygotowanie miejsca
    spotkania, rozplanowanie spotkania w czasie, nadzorowanie jego przebiegu,
    udzielanie głosu członkom Klubu itp.). W wojewódzkim konkursie wiedzy o Unii
    Europejskiej zajęłam II miejsce

    Praktyki zawodowe:

    1997 Urząd Rejonowy w Radziejowie

    2002 Print-Service. w Łodzi

    Umiejętności :

    Znajomość języków obcych:

    angielski - średniozaawansowany

    niemiecki -podstawowy

    Obsługa komputera:

    Programy: MS Excel (dobra) , MS PowerPoint (podstawowa) , MS Word
    (bardzo dobra)

    Systemy operacyjne: MS-DOS (podstawowa) , Windows 95/98 (dobra) , Windows
    2000 (dobra)

    Dodatkowe informacje :

    sport, muzyka, turystyka rowerowa, książki