PracaGrupypl.praca.szukana › Student wieczorowy .biuro projektowe inżynieryjne ale nie tylko ...

  • 1. Data: 2004-03-20 11:01:16
    Temat: Student wieczorowy .biuro projektowe inżynieryjne ale nie tylko ...
    Od: "Pawelek" <p...@a...net>

    Student 23 lata Warszawa ,przeniesiony po 3 latach z systemu dziennego na
    wieczorowy .. wydział Inżynieria Środowiska kierunek z dziennego
    Ciepłownictwo , Ogrzewnictwo , Wentylacja a teraz Inżynieria Komunalna
    zawierająca zagadnienia z Instalacji i sieci wod-kan + Systemu Oczyszczania
    Miast , poszukuje pracy w godzinach 7,8do 15,15.30 w zależniości od
    odległości od uczelni w charakterze stażysty/pracownika.
    Posiadam już pewne doświadczenie w pracy w biurze projektowym (m.in.
    "ecotech" w Legnicy ) gdzie miałem możliwość zdobycia oraz rozwijania
    umiejętności związanych z prowadzeniem biura ( prace biurowe +
    dokumentacja ) jak i także czysto projektowe ( AutoCad , plotowanie , budowa
    itp .. ) Posiadam prawo jazdy kat. B od 1997 r i dzięki podejmowanej
    wcześniej pracy jako kurier/pracownik biurowy , poruszam się bardzo sprawnie
    i bezpiecznie samochodami.

    Jezyk angielski w stopniu dobrym , niemiecki podstawy do przypomnienia (
    matura z niemieckiego i ukonczona szkoła J.W.Goethego)

    Obsługa komputera na stopniu zaawansowanym + podstawowy serwis sprzętu
    (rozbudowa naprawa itp .) , Internet , Office , wspomniany AutoCad i
    większość popularnych aplikacji ..

    Jeśłi chodzi o kosztorysowanie to poruszam się w programie NORMA jednak na
    pewno potrzebowałbym douczenia pod kątem czysto inżynieryjnym .

    Oferuję zaangażowanie i chęć do zdobywania wiedzy praktycznej , jestem
    życzliwy, niekonfliktowy , opamiętany ..

    Jeśli zainteresowałem Panią/Pana swoją osobą proszę o kontakt .

    p...@a...net

    parę zdjęć można zobaczyć na stronie http://acn.waw.pl/pavcio
    a i mieszkam na Ursynowie .
    Pozdrawiam