PracaGrupypl.praca.szukana › Finanse,Bankowosc,Marketing,Business Administration Warszawa

  • 1. Data: 2004-03-20 10:26:27
    Temat: Finanse,Bankowosc,Marketing,Business Administration Warszawa
    Od: "JKrol" <j...@o...pl>

    Ukończyłem California State University Fullerton na wydziale Finansow. Przez
    ostatnie 11 lat mieszkałem w USA gdzie studiowałem i pracowałem.
    - 32 lata,kawaler
    - ponad 11 letnie doświadczenia zawodowe na roznych pozycjach
    - angielski biegle
    - biegla obsloga komputera ( MS Office & Internet) oraz urzadzen biurowych
    - prawo jazdy kat. B. (czynne)

    Jestem osobą odpowiedzialną, bardzo dobrze zorganizowaną dyspozycyjną i
    komunikatywną. Nie boje sie podejmowania decyzji,odpornoą na stress i dobrze
    wspołpracujaca w zespole. Posiadam umiejetności wspolpracy z Klientami badz
    instytucjami jak i z osobami z roznych obszarow działania firmy,gotowość
    do samodzielnej i stałej nauki

    Szukam pracy zwiazanej z moim dotychczasowym wykształceniem i doswiadczeniem.
    Prosze tylko o powazne oferty.

    Na Panstwa zyczenie przesle szczegołowe CV i chetnie spotkam sie z
    przedstawicielem Panstwa firmy

    Jakub Krol
    tel 607-773-817
    e-mail j...@y...com