PracaGrupypl.praca.szukana › Sprzedaż, administracja - w Warszawie

  • 1. Data: 2008-05-26 11:27:58
    Temat: Sprzedaż, administracja - w Warszawie
    Od: "emJ" <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Szukam pracy na stanowisku w dziale sprzedaży (handlowiec,
    konsultant/doradca, inne) bądź w dziale administracyjnym. Posiadam
    doświadczenie
    zawodowe nabywane na poziomie firm prywatnych o zróżnicowanych profilach
    działalności i strukturach prawnych.
    Docelowo szukam firmy, z którą mógłbym związać się na dłuższy okres czasu
    tak więc interesuje mnie tylko umowa o pracę.

    Wszelkie dodatkowe pytania bądź ewentualne oferty - proszę kierować na mój
    bezpośredni adres email: c...@o...pl

    Pozdrawiam
    Michał