PracaGrupypl.praca.szukana › Śląsk, małopolskie- asystentka, media, marketing, biuro......

  • 1. Data: 2002-08-23 12:41:18
    Temat: Śląsk, małopolskie- asystentka, media, marketing, biuro......
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam

    Jestem tegoroczną absolwentką Socjologii. Posiadam szerokie doświadczenie
    zdobyte m.in w koncernach handlowych, poprzez obsługę biura w Zakładzie
    poligraficznym, aż do wspolpracy z szeregiem wydawnictw- jako dziennikarz(
    prasa informacyjna, aktualnie wydawnictwo specjalistyczne w Agencji wydawniczo
    reklamowej). Oprócz tego przygotowywuję projekty reklamowe, posiadam zmysł
    plastyczno-dekoratorski.
    Znam język angielski w stopniu dobrym,obsluguję biegle komputer, posiadam prawo
    jazdy.
    Jestem samodzielna, zorganizowana i poszukuje stanowiska odpowiedzialnego, na
    stanowisku asystentki w dziale marketingu, bądź reklamy. Interesuje mnie
    równieeż prowadzenie biura, sekretariatu z możliwością asystowania w ważnych
    przedsięwzięciach.

    Proszę o poważne oferty:
    m...@w...pl