PracaGrupypl.praca.oferowana › Senior Account Manager / Warszawa

  • 1. Data: 2004-04-09 16:16:31
    Temat: Senior Account Manager / Warszawa
    Od: "Michał Brański - Portal o2.pl i Komunikator Tlen.pl" <r...@f...o2.pl>

    Pracodawca: o2.pl Sp z o.o. - Portal o2.pl i Komunikator Tlen.pl

    Miejsce pracy: Warszawa

    Stanowisko: Senior Account Manager, Dział Sprzedaży Reklam (Nr ref.
    1/04/2004)

    Data złożenia oferty: 2004-04-10

    Opis firmy:
    o2.pl Sp. z o.o. jest operatorem ogólnopolskiego Portalu o2.pl
    (www.o2.pl) oraz Komunikatora Tlen.pl.

    Wymagania:
    - doświadczenie w pracy w reklamie (nie tylko internetowej), po
    stronie nadawców/publikacji, bądź w agencji / domu mediowym,
    - znajomość mediów i rozumienie Internetu,
    - biegła znajomość angielskiego,
    - sprawne posługiwanie się językiem w mowie i w piśmie,
    - umiejętność posługiwania się programami edycji tekstu, grafiki i
    PowerPoint (!),
    - umiejętność organizacyjnych i współpracy zespołowej,
    - komunikatywność.

    Oferujemy:
    - zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin,
    - udział w ciekawych projektach,
    - współpracę z agencjami reklamowymi z całej Polski,
    - realny wpływ na wyniki i kształ projektów,
    - możliwość rozwoju i indywidualne twórcze wyzwania,
    - reprezentowanie firmy cieszącej się sympatią i o uznanej renomie.

    Na oferty (CV + kilka słów "dlaczego ja") czekamy pod adresem e-mail:
    r...@f...o2.pl.
    Nr ref. 1/04/2004

    Prosimy o dopisanie następującej formuły: "Wyrażam zgodę na
    przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy
    dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z
    Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz.Ust.nr 133
    poz.883."