PracaGrupypl.praca.szukana › # STUDENT Z PRAKTYKA - informatyka, programowanie, webmaster

  • 1. Data: 2005-09-19 17:03:25
    Temat: # STUDENT Z PRAKTYKA - informatyka, programowanie, webmaster
    Od: "Filip Górny" <n...@v...pl>

    Filip Górny

    Ul. Strzelecka 31

    62-050 Mosina

    kawaler

    urodzony 28 kwietnia 1985 r.

    Tel. Kontaktowy: 501 667 375

    Mail: n...@v...pl

    Jestem dwudziestoletnim studentem zaocznym z Mosiny, koło Poznania. Moim
    głównym zainteresowaniem jest informatyka. Pragnę kształcić się i zdobywać
    doświadczenie w tej dziedzinie.

    2005: Rozpoczałem studia na Wyższej Szkole Komunikacji i Zarządzania w
    Poznaniu, kierunek Technologie Informatyczne.

    2005: Odbyłem czteromiesięczny staż w firmie programistycznej
    (www.siwak.pl). Wykonałem sporą ilość aplikacji w PHP oraz Delphi.

    2004: Podjałem się studiów na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu -
    kierunek matematyka. Studia przerwałem w celu zmiany kierunku na
    informatykę.

    2004: Zakończyłem Liceum Ogólnokształcące w Puszczykowie egzaminem
    dojrzałości z Matematyki.

    Kwalifikacje:

    język angielski na poziomie zaawansowanym

    bardzo rozległa wiedza na temat komputerów oraz internetu,

    doświadczenie w programowaniu w Delphi oraz PHP, łącznie z SQL

    znajomość nowych technologii, m. in. XML, XSLT

    umiejętność tworzenia animacji oraz prostych aplikacji w programie
    Macromedia Flash

    umiejętność wykonywania projektów graficznych, biegła obsługa Adobe
    Photoshop

    bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Linux

    prawojazdy kat. B oraz własny samochód.

    ukończony kurs CISCO Networking Academy

    Zainteresowania:

    programowanie

    internet

    nowe technologie

    e-biznes

    muzyka (gram na pianinie)

    Myśle że moje główne zalety w pracy to kreatywność oraz chęć samokształcenia
    się i nabywania nowego doświadczenia. Jestem osobą twórczą, upartą i
    ambitną.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
    w zgłoszeniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z Ustawą z 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych,
    Dz. U. Nr 133, poz.883)"

    Filip Górny