PracaGrupypl.praca.oferowana › [Rzeszów] Praca w nowo tworzonym zespole programistów Pythona.

  • 1. Data: 2013-07-24 09:15:33
    Temat: [Rzeszów] Praca w nowo tworzonym zespole programistów Pythona.
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Poszukujemy programistów języka Python do nowo tworzonego zespołu w Rzeszowie.
    Zespół ten ma być w założeniu oddziałem warszawskiego startup-u i stanowić
    jego główne zaplecze developersko/techniczne.

    Wymagania:
    . bardzo dobra znajomość języka Python
    . dobra znajomość Django lub innych pythonowych frameworków webowych
    . dobra znajomość baz danych: głównie PostgreSQL, interface psycopg2
    . praktyczna znajomość "client side" (HTML/JavaScript/CSS)
    . umiejętność pracy w zespole
    . kreatywność (doceniony będzie typ osobowości "szefie, znów mam pomysła!" ;),
    . samodzielność, zaangażowanie i sumienność

    Oferujemy:
    . zatrudnienie na umowę o pracę (dopuszczamy inne formy zatrudniania, lecz ich nie
    preferujemy)
    . elastyczne godziny pracy
    . ciekawy, innowacyjny projekt

    Prosimy o przesłanie CV, LM oraz informacji o dostępności na adres:
    python MAŁPKA python.pl lub adam MAŁPKA karpierz.net

    Pozdrawiam

    Adam Karpierz

    PS: Ponieważ umieszczam to ogłoszenie w drodze koleżeńskiej nieodpłatnej pomocy dla
    znajomych z
    Warszawy,
    moja rola ograniczy się jedynie do ew. wstępnego "przesłuchania" kandydatów i ich
    oceny pod
    względem techicznym.
    Reszta spraw będzie załatwiana bezpośrednio z właścicielami firmy.