PracaGrupypl.praca.oferowana › Regionalny Przedstawiciel Handlowy (Woj. łódzkie)

  • 1. Data: 2003-10-21 09:50:13
    Temat: Regionalny Przedstawiciel Handlowy (Woj. łódzkie)
    Od: "Bigram media" <s...@b...pl>

    Dla Naszego Klienta, firmy z kapitałem zagranicznym działającej w branży
    inwestycyjnej poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

    Regionalny Przedstawiciel Handlowy
    Na teren woj. łódzkiego
    Nr ref. MG/RPH/2003

    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wyniki sprzedaży na podległym
    terenie, opiekę nad stałymi klientami i pozyskiwanie nowych odbiorców, wsparcie
    techniczne, raportowanie .

    Od Kandydatów oczekujemy :
    kilkuletniego doświadczenia w sprzedaży B2B
    praktycznej znajomości specyfiki sprzedaży do klientów przemysłowych
    dużej samodzielności w działaniu
    udokumentowanych efektów i sukcesów w sprzedaży
    wyższego wykształcenia (mile widziane)
    znajomości języka angielskiego (dodatkowy atut)

    Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aplikacji (CV, list motywacyjny) z
    podaniem numeru referencyjnego na adres:

    BIGRAM S.A. - Personnel Consulting
    Al. Wilanowska 372, 02-665 Warszawa
    tel.: (+48 22) 646-94-94, fax:(+48 22) 848-70-30
    e-mail: s...@b...pl

    Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych
    osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)"

    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.