PracaGrupypl.praca.szukana › tłumaczenia j.hiszpański

  • 1. Data: 2003-08-03 07:15:31
    Temat: tłumaczenia j.hiszpański
    Od: "pionowy" <j...@p...onet.pl>

    przyjmę do tłumaczenia z j.hiszpańskiego na polski,angielski,rosyjski.
    możliwa nauka j.hiszpańskiego u mnie lub dojadę.

  • 2. Data: 2003-08-09 00:28:54
    Temat: Re: tłumaczenia j.hiszpański
    Od: "RYSZARD CERAN" <r...@W...pl>

    Szukam czlowieka znajacego jezyk hiszpanski ktory chcialby pracowac na
    Dominikanie.Moja firma zajmuje sie sprzedaza nieruchomosciami oraz kompleksowa
    obsluga klijentow zagranicznych.Proponujemy ladny apartament nieduza ale pewna
    pensje oraz stala prowizje od sprzedazy.Jezeli moja propozycja jest
    interesujaca prosze o kontakt pod telefonem 1 809 8816133 lub e-mailem
    r...@o...pl CERAN Investing S.A