PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy w magazynie.......ADAM

  • 1. Data: 2004-11-28 15:53:09
    Temat: szukam pracy w magazynie.......ADAM
    Od: "Gruby" <a...@n...pl>

    szukam pracy w magazynie jako pracownik fizyczny,jestem
    uczciwy,dyspozycyjny.obowiązkowy i solidny.zarobki minimum 1300zł nettopraca
    moze byc zmianowa,mam 28 lat i zawodową szkołe.prosze o kontakt pod numerem
    502-864-526 lub e-maila a...@n...pl

  • 2. Data: 2004-11-30 16:42:12
    Temat: Re: szukam pracy w magazynie.......ADAM
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    > uczciwy,dyspozycyjny.obowiązkowy i solidny.zarobki minimum 1300zł
    nettopraca
    > moze byc zmianowa,mam 28 lat i zawodową szkołe.

    ja mam dyplom licencjata w kieszeni magister w drodze...bedzie w lipcu 2005
    i za 1300 netto MINIMUM to bym komus stopy calowal