PracaGrupypl.praca.szukana › szukam

  • 1. Data: 2002-03-02 12:29:19
    Temat: szukam
    Od: "Kamilcia" <z...@o...info>

    Mam prawie 18 lat i jestem z Ostródy(to koło Olsztyna)chciałabym znaleźć
    jakąś prace ....Może ktoś ma jakieś kontakty najbardziej by mi pasowało
    przepisywanie textów na komputerze lub cos w tym stylu.Może być to również
    związane z internetem.
    Bardzo proszę o pomoc z góry dziękuje.

  • 2. Data: 2002-03-02 14:04:04
    Temat: Re: szukam
    Od: "Jacek Kr" <j...@h...com>

    Pomóc nie mogę.Więcej wiary w siebie.Ostróda to znane miasto i nie zaznaczaj
    ,że koło Olsztyna bo wtedy widać twój kompleks małomiasteczkowości a
    niepotrzebnie.Mamy też Olsztyn koło Częstochowy!!!!!!!!!

    --
    Jacek z Nowego Sącza

    Użytkownik Kamilcia <z...@o...info> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5qhc1$nsl$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-03-04 13:44:48
    Od: "Kamilcia" <z...@o...info>

    dzienki bardzo za dobre chenci:) ale wiesz to nie ejst takie proste a
    chialabym jusz wyrwac sie z tego domq rodzinnego lub chociasz w jakis inny
    sposob satac sie bardziej samodzielna:)

  • 4. Data: 2002-03-10 23:18:58
    Od: "toporny" <t...@f...onet.pl>

    "Kamilcia" <z...@o...info> wrote in message
    > dzienki bardzo za dobre chenci:) ale wiesz to nie ejst takie proste a
    > chialabym jusz wyrwac sie z tego domq rodzinnego lub chociasz w jakis inny
    > sposob satac sie bardziej samodzielna:)

    taa... a powiedz ile masz latek ?
    puszczą Cię rodzice samą w świat ?

    top