PracaGrupypl.praca.szukanaszukam › Re: szukam
  • Data: 2002-03-02 14:04:04
    Temat: Re: szukam
    Od: "Jacek Kr" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pomóc nie mogę.Więcej wiary w siebie.Ostróda to znane miasto i nie zaznaczaj
    ,że koło Olsztyna bo wtedy widać twój kompleks małomiasteczkowości a
    niepotrzebnie.Mamy też Olsztyn koło Częstochowy!!!!!!!!!

    --
    Jacek z Nowego Sącza

    Użytkownik Kamilcia <z...@o...info> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5qhc1$nsl$...@n...tpi.pl...