PracaGrupypl.praca.szukana › roznoszenie ulotek [gdzie w Poznaniu?]

  • 1. Data: 2005-05-06 07:03:16
    Temat: roznoszenie ulotek [gdzie w Poznaniu?]
    Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl>

    Szukam sprawdzonej (albo nie sprawdzonej, ale atrakcyjnej) oferty pracy w
    charakterze roznosiciela ulotek. No wiecie, żeby sobie dorobić.
    Musi to jednak być praca w nielimitowanym czasie (tzn. roznosze wtedy, kiedy
    akurat mogę) i koniecznie roznoszenie po domach / firmach, a nie wtykanie
    ludziom karteczek do ręki na ulicy.

    Ktoś o czymś takim ostatnio słyszał, albo pracuje jako roznosiciel ulotek i
    wie, gdzie szukają aktualnie chętnych?
    Mam pecha i wszędzie gdzie dzwonię każą stać na ulicy. A co ja, kurde,
    ulicznica jestem? ;->

    Będę wdzięczna za jakieś namiary, jak sobie ktoś przypomni.
    D.

    PS. Przepraszam czytelników pl.regionalne.poznan, jeśli uważają, że to NTG,
    ale stwierdziłam, że warto zaryzykować, może akurat ktoś miastowy ;-) będzie
    mógł pomóc.

  • 2. Data: 2005-05-06 07:23:05
    Temat: Re: roznoszenie ulotek [gdzie w Poznaniu?]
    Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:d5f4tl$6pn$1@opal.icpnet.pl...
> [...]
    > kiedy akurat mogę) i koniecznie roznoszenie po domach / firmach, a nie
    > wtykanie ludziom karteczek do ręki na ulicy.

    Agencja Promocyjna "Per", ul Hawelańska, ale dokladnego adresu nie pamietam.
    Firma miesci sie w magazynach doklanie za Hitem na ul Serbskiej, ale od tej
    strony nie przejdziesz, chyba ze przez plot.
    Oni tam stale potrzebuja roznosicieli ulotek.

  • 3. Data: 2005-05-06 08:09:24
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Depesz wrote:

    > Agencja Promocyjna "Per", ul Hawelańska, ale dokladnego adresu nie pamietam.
    > Firma miesci sie w magazynach doklanie za Hitem na ul Serbskiej, ale od tej
    > strony nie przejdziesz, chyba ze przez plot.

    od kiedy HIT jest na serbskiej???
    nie mowiac juz o sasiadowaniu serbskiej z hawelanska

    pzdr
    robbi

  • 4. Data: 2005-05-06 08:27:28
    Temat: Re: roznoszenie ulotek [gdzie w Poznaniu?] [OT]
    Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl>

    Użytkownik "robbi" <r...@n...frompoznan.com> napisał w wiadomości
    > od kiedy HIT jest na serbskiej???

    Jeśli chodzi o ścisłość, to HITa już nie ma, bo jest TESCO ;-P
    Co do agencji "Per", o której pisał Depesz, to nie ma do niej numeru
    telefonu, nie bardzo też wiem, gdzie to dokładnie jest, a google nie
    wyszykuje ani słowa - jakaś firma-widmo? ;-)

    D.

  • 5. Data: 2005-05-06 08:36:16
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Dorota D. wrote:

    > Jeśli chodzi o ścisłość, to HITa już nie ma, bo jest TESCO ;-P

    oki oki
    ale na Serbskiej nigdy nie bylo HITa (od zawsze Tesco) a po drugie - jak
    popatrzysz na mapie to zobaczysz jak "blisko" siebie sa te ulice ;)

    pzdr
    robbi

  • 6. Data: 2005-05-06 08:38:09
    Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl>

    > a po drugie - jak popatrzysz na mapie to zobaczysz jak "blisko" siebie sa
    > te ulice ;)

    Może Depesz ma inną mapę, albo myślał o innym Hicie ;-)

    D.

  • 7. Data: 2005-05-06 10:19:59
    Od: "Młody" <s...@t...no-spam.pl>

    Użytkownik "Depesz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ale od tej strony nie przejdziesz, chyba ze przez plot.
    > Oni tam stale potrzebuja roznosicieli ulotek.

    nie ma czegoś takiego jak hit- gdzie Ty zyjesz - jest tesco....

  • 8. Data: 2005-05-06 11:47:29
    Od: boruva <b...@p...pl>

    Młody napisał(a):

    > nie ma czegoś takiego jak hit- gdzie Ty zyjesz - jest tesco....

    A co to za roznica w tym przypadku? Pewnie i tak (prawie) kazdy wie o co
    loto nawet jak nie jest z poznania - np. ja.

  • 9. Data: 2005-05-06 16:13:34
    Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Młody" <s...@t...no-spam.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Depesz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie ma czegoś takiego jak hit- gdzie Ty zyjesz - jest tesco....
    Tesco a Hit jeden pies... Wiem, ze jedne markety zostaly zamienione na
    drugie, ale ktore w ktore to mnie nie obchodzi za bardzo, poniewaz nie
    czesto tam kupuje bo to nie moj rejon.

    Wracajac do tematu agencji PER, to z Tesco na Serbskiej nie jest wcale tak
    daleko do niej. Magazyny w ktorej znajduje sie agencja sa oddalone o ok 150
    m w lini prostej od Tesco, tylko ze oddziela je plot.

  • 10. Data: 2005-05-06 18:05:05
    Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > kiedy akurat mogę) i koniecznie roznoszenie po domach / firmach, a nie
    > wtykanie ludziom karteczek do ręki na ulicy.

    Ok juz mam pelne namiary: Ul. Hawelanska 6, poniedzialek-piatek od 10 do 16.