PracaGrupypl.praca.szukana › native speaker hiszpańskiego

  • 1. Data: 2005-09-22 22:11:55
    Temat: native speaker hiszpańskiego
    Od: "CLAUDIO" <c...@o...pl>

    Jestem z Chile i poszukuję pracy na terenie Śląska-najlepiej w okolicach
    Katowic, Bytomia lub Tarnowskich Gór.Udzielam lekcji prywatnych, prowadzę
    konwersacje, pisze wypracowania, tłumaczę drobne teksty.
    Kontakt: c...@o...pl tel.696283969

  • 2. Data: 2005-09-23 07:25:34
    Temat: Re: native speaker hiszpańskiego
    Od: Bartek <t...@o...pl>

    CLAUDIO napisał(a):
> [...]
    > Katowic, Bytomia lub Tarnowskich Gór.Udzielam lekcji prywatnych, prowadzę
    > konwersacje, pisze wypracowania, tłumaczę drobne teksty.

    kurwa co za baran, napisz to jeszcze 20 razy bo nikt nie widzial

  • 3. Data: 2005-09-23 09:14:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Bartek napisał(a):

    [...]

    > kurwa co za baran, napisz to jeszcze 20 razy bo nikt nie widzial

    Zaraz tam baran... Może u nich w Chile to norma ;P

    j.

    --
    JMStrek.org - do you think JMS should do the next Star Trek series?