PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak się rezygnuje z pracy nauczyciela?

  • 1. Data: 2006-09-21 05:56:34
    Temat: jak się rezygnuje z pracy nauczyciela?
    Od: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl>

    Witam,
    szukałam w karcie nauczyciela, ale nie znalazłam
    :|
    Mam teraz ofertę pracy gdzie będę zarabiać 3x tyle
    i chciałabym rozwiązać umowę w jakiś korzystny
    sposób.
    nauczyciel stażysta, umowa na czas określony
    czy można w środku roku szkolnego?
    czy są jakieś konsekwencje?

  • 2. Data: 2006-09-21 08:10:38
    Temat: Re: jak się rezygnuje z pracy nauczyciela?
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "KwiaTuszeK" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > umowę w jakiś korzystny sposób.
    > nauczyciel stażysta, umowa na czas określony
    To jest przepis Karty Nauczyciela, o który Tobie chodzi.
    Art. 91c. 1. W zakresie spraw wynikających ze stosunku pracy,
    nieuregulowanych przepisami ustawy, mają zastosowanie przepisy Kodeksu
    pracy.

    Czyli możesz rozwiązać umowę z dnia na dzień na zasadzie porozumienia
    stron.

    Michał\

  • 3. Data: 2006-09-21 11:54:36
    Od: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl>

    Użytkownik "mecenas" <m...@o...pl> napisał
    > Czyli możesz rozwiązać umowę z dnia na dzień na
    > zasadzie porozumienia stron.

    super :)
    a nie musi być jakiś okres wypowiedzenia, żeby
    sobie mogli znaleźć nowego nauczyciela?
    za porozumieniem stron- czyli nie będę miała
    nasrakane w papierach? ;)
    dziękuję i pozdrawiam!

  • 4. Data: 2006-09-21 13:56:20
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    > super :)
    > a nie musi być jakiś okres wypowiedzenia, żeby
    > sobie mogli znaleźć nowego nauczyciela?
    > za porozumieniem stron- czyli nie będę miała
    > nasrakane w papierach? ;)

    A ja myślałem, że trzeba skończyć podstawówke, aby w szkole uczyć :(

    --
    vertret

  • 5. Data: 2006-09-21 15:22:58
    Od: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl>

    Użytkownik "vertret" <v...@o...pl> napisał...

    > A ja myślałem, że trzeba skończyć podstawówke,
    > aby w szkole uczyć :(

    jeśli nie masz nic konkretnego do powiedzenia to
    się nie odzywaj, bo tylko zaśmiecasz mój wątek ;]
    mimo wszystko pozdrawiam!

  • 6. Data: 2006-09-21 18:59:57
    Od: Marcin Wieczorek <m...@...sygnaturce.pl>

    KwiaTuszeK napisał(a):
> [...]
    > i chciałabym rozwiązać umowę w jakiś korzystny
    > sposób.
    > nauczyciel stażysta, umowa na czas określony

    Jeśli umowa nie stanowi inaczej to masz 2 tygodnie okresu wypowiedzenia.
    Jeśli uda Ci się dogadać z dyrekcją i podpiszesz rozwiązanie umowy za
    porozumieniem stron to wtedy w dowolnej chwili.

    Nie ma tu żadnego znaczenia fakt, że jesteś nauczycielką - w tym wypadku
    obowiązują Cię dokładnie takie same zasady jak każdego innego pracownika.

    --
    Pozdrawiam,

    Marcin
    igor_tcg poslij to na serwer go2 a po kropce pl

  • 7. Data: 2006-09-21 20:02:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eeuaqg$liq$1@nemesis.news.tpi.pl KwiaTuszeK
    <o...@o...pl> pisze:

    > Użytkownik "vertret" <v...@o...pl> napisał...
    > jeśli nie masz nic konkretnego do powiedzenia to się nie odzywaj, bo tylko
    > zaśmiecasz mój wątek ;]
    > mimo wszystko pozdrawiam!
    Potrzebne informacje znajdziesz w KN i KP a vertret ma trację.

    Jotte

  • 8. Data: 2006-09-22 05:38:53
    Od: Marcin Wieczorek <m...@...sygnaturce.pl>

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:eeuaqg$liq$1@nemesis.news.tpi.pl KwiaTuszeK

    > Potrzebne informacje znajdziesz w KN i KP a vertret ma trację.

    Ja rozumiem, że pytania banalne nudzą i drażnią. Nie czepiam się też
    kąśliwej odpowiedzi, bo każdy ma prawo się zirytować - tym bardziej, że
    pytająca faktycznie nie błysnęła. Ale po kiego grzyba ciągnąć
    nonsensowny wątek? Jeśli nie chcecie odpowiadać to zignorujcie posta
    zamist pisać tak jak vertret czy Jotte. A jeśli chcecie być złośliwi to
    dajcie najpierw odpowiedź na pytanie a potem *ewentualnie* dodajcie swój
    komentarz.

  • 9. Data: 2006-09-22 06:04:03
    Od: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Wieczorek"
    <m...@...sygnaturce.pl> napisał
> [...]
    >
    > Nie ma tu żadnego znaczenia fakt, że jesteś
    > nauczycielką - w tym wypadku obowiązują Cię
    > dokładnie takie same zasady jak każdego innego

    W umowie nic nie ma na ten temat, a w KN widziałam
    np. w jaki sposób
    nauczyciel kontraktowy może rozwiązać umowę (przed
    końcem roku szkolnego
    i 3 miesiące wypowiedzenia). Obawiałam się, że
    mnie też może to dotyczyć...
    Dziękuję za odpowiedź. Właśnie o to mi chodziło.
    Pozdrawiam!

  • 10. Data: 2006-09-22 06:57:12
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

> [...]
    > nauczyciel kontraktowy może rozwiązać umowę (przed
    > końcem roku szkolnego
    > i 3 miesiące wypowiedzenia). Obawiałam się, że

    To w KN jest regulacja dot. kontraktowego a nie ma stazysty?