PracaGrupypl.praca.szukanaams S.A. - ku przestrodze! (długie) › Re: ams S.A. - ku przestrodze! (długie)
    From: "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: ams S.A. - ku przestrodze! (długie)
    Date: Fri, 16 Dec 2005 15:25:45 +0100

    > A teraz pytania do Was. Czy kiedykolwiek kogokolwiek coś takiego
    > spotkało i jak sobie z tym poradził? Czy jest jakaś metoda na
    > zabezpieczenie się przed takimi sytuacjami? Podpisywać jakąś umowę
    > wstępną, czy jak?

    wiesz. to niemile.. ale w sumie sam sobie jestes winien
    nigdy nie mając w ręku podpisanej umowy nie zrywaj aktualnej... i tyle albo
    aż tyle..
    w tym kraju słowo nie ma znaczenia.. ba nawet podpisana umowa nie ma
    znaczenia...
    niestety miałem kilka sytuacji gdzi epodjęte negocjacje okazywaly sie nie
    miec zadnego znaczenia bo ktos wyzej zalozyl sobie cos i tyle... dlatego gdy
    mam jakiekolwiek wątpliwosci proszę o pokazanie pełnomocnictwa do negocjacji
    w imieniu dajen firmy... niestety ;(

    no i wszystko na piśmie

    Piotr Żebrowski
    www.otwarte.com.pl