PracaGrupypl.praca.szukana › Sylwia szuka fajnej dziewczyny do pracy w holandii (okolo 2000zl w tygodniu)

  • 1. Data: 2002-05-05 11:02:27
    Temat: Sylwia szuka fajnej dziewczyny do pracy w holandii (okolo 2000zl w tygodniu)
    Od: "Ewa Daszko" <e...@h...nl>

    Holenderka polskiego pochodzenia szuka dziewczyny ktora chce razem ze mna
    pracowac na ogloszenie w zaufanych warunkach w holandii,mozliwe wysokie
    zarobki 2000 zloty w tygodniu,zaden bar,w domowych warunkach:jestes
    zainteresowana to zadzwon pod numer 0031774673194 albo wyslij e-mail

  • 2. Data: 2002-05-05 15:30:44
    Od: <j...@p...onet.pl>

    test

  • 3. Data: 2002-05-05 15:32:43
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Cześć chciałabym się coś dowiedzieć na temat tej pracy. Czy to jest praca
    legalna? Pozdrowienia AGA

  • 4. Data: 2002-05-05 20:34:27
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <5...@n...onet.pl>,
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Cześć chciałabym się coś dowiedzieć na temat tej pracy. Czy to jest praca
    > legalna? Pozdrowienia AGA

    COZ jak czytam takie ogloszenie to zaraz mi sie jedna praca kojarzy
    zwiazana z najstarszym zawodem na swiecie.
    Jednka coz kazdy robi to co mu rozsadek podpowiada ehhh

  • 5. Data: 2002-05-06 06:01:55
    Od: "Andrzej Bochniak" <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnadb5ao.l9.m.domagalski@alpha.home.ostrow.pl

    > COZ jak czytam takie ogloszenie to zaraz mi sie jedna praca kojarzy
    > zwiazana z najstarszym zawodem na swiecie.
    > Jednka coz kazdy robi to co mu rozsadek podpowiada ehhh

    Pytajaca wie na ten temat wiecej od ciebie. W Holandii taka praca jest
    legalna, maja swoje zw. zawodowe itd.

  • 6. Data: 2002-05-06 16:23:07
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <ab565r$efb$1@news.tpi.pl>, Andrzej Bochniak wrote:

> [...]
    > praca

    > Pytajaca wie na ten temat wiecej od ciebie. W Holandii taka praca jest

    Jesli jej o taka prace chodzi no to nic tylko pakkowac manatki i juz
    SOLIDNIE PRACOWAC W POCIE CZOLA :))