PracaGrupypl.praca.szukana › Student - Kraków - szukam pracy lub stażu w IT

  • 1. Data: 2003-09-12 20:37:02
    Temat: Student - Kraków - szukam pracy lub stażu w IT
    Od: "Piotr M" <p...@o...pl>

    Witam.

    Poszukuję pracy lub stażu w Krakowie w firmie działającej w branży IT jako
    webmaster, administrator lub programista.
    Obecnie jestem studentem V roku Politechniki Krakowskiej - specjalność
    Inżynieria Teleinformatyczna.

    Zainteresowanym prześlę dokładne CV.

    adres kontaktowy to: p...@p...pl

  • 2. Data: 2003-09-28 15:36:10
    Temat: Re: Student - Kraków - szukam pracy lub stażu w IT
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Pracy nie oferuję, ale jednorazowe zlecenie raz na jakiś czas być może

    Jest sobie łącze polpak, router highlink, maskarada, wszystkie porty z
    zewnatrz zablokowane.
    Teraz jest potrzeba udostepnienia serwera www na zewnatrz poprzez np.
    przekierowanie portu 80 na lokalne IP. Serwer ten (RH 8) pełni też rolę
    serwera sieci lokalnej
    Na 99 % na routerze highlink nie da się pogodzić NAT-a z przekierowaniem
    Trzeba by
    dopiero dokupić odpowiednią opcję.

    Pomyślałem, że lepiej będzie zrobić z routera tylko przejście WAN-Ethernet,
    a NAT i przekierowanie na np. na freebsd
    Teraz nie ma i nie potrzeba robić żadnych proxy, ograniczeń od wewnątrz,
    regulacji pasma itp.
    NAT + udostep. www na zewnatrz.
    Serwer www jest skonfigurowany.

    Firma ma co prawda niewykorzystany serwer linuksowy ale wolalbym go nie
    ruszac i zrobic to na nim ale na płytce lub dyskietce - freebsd lub linux na
    oddzielnym dysku.

    Czy to sie da?

    Prosze o ofertę.
    Miejsce - Kraków, można o dowolnej porze, ale kończyć wolałbym po południu
    (żeby nie blokować dostępu)

    Andrzej Bochniak