PracaGrupypl.praca.szukanaMłody 24 latek-szuka pracy › Re: Stary 24-latek...
    From: ".:Piekarz:." <p...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: Stary 24-latek...
    Date: Tue, 29 Apr 2003 01:28:51 +0200

    Użytkownik "Macias" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b8k6m8$li1$1@news.onet.pl...
    > Właśnie dlatego chcę Ci pomóc...
    >
    > Nie uważasz, że to zbyt zabawne, żeby ktoś brał tą ofertę
    > poważnie? "młody 24-latek", "JESTEM bez nałogów", "nie
    > choruję", "życzę pomyślności"...
    >
    > :|
    > Bez urazy.
    >
    > Maciek

    Słuchaj od pół roku szukam pracy i ciagle byłem poważny więc teraz moge
    pozwolić sobie na odrobine humoru i tak nie licze na to ze uda mi sie
    znaleźć jakaś pracę. Jak pewnie wiesz 90% zatrudnianych to tzw rynek
    wewnetrzny wiec nie licze na te 10%. Ja poprostu nie lubie siedzieć na tyłku
    z założonymi rękoma i nic nie robić.Szukam nadal pracy ale bez rezultatów. A
    co do nałogów to nie mam ich. Nie pale, nie pije (no czasami przy grilu
    wypije ze 2 piwka, symbolicznie kieliszek wodki lub szampana tez ale to nie
    nałóg. A co do zdrowia to nie chodze na zwolnienia, jesli jestem chory to
    tylko drobne przeziebienie ktore kuruje w domciu. Także prosze zachowaj
    swoje zbedne komentarze bo są nie na miejscu.....Ja chcę pracować!!!!!