PracaGrupypl.praca.szukanaMłody 24 latek-szuka pracy › Re: Stary 24-latek...
    From: ".:Piekarz:." <p...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: Stary 24-latek...
    Date: Mon, 28 Apr 2003 15:12:14 +0200

    Użytkownik "Macias" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b8j5oe$prn$1@news.onet.pl...

    > Ze starym byłoby już gorzej...

    > Jestem z nałogami - nałogowo wyszukuję "jestem bez nałogów".

    > Chętnie Cię czymś zarażę - jak wypracowałeś tą odporność?
    > Nie chciałbyś posady jako obiekt doświadczalny?

    > I błąd!
    > W końcu pogodzisz, czy nie? Zdecyduj się...

    > Może w ogóle nie jeździłeś?

    > ...i wszelkiej pomyślności z okazji tych świąt,
    > szczęśliwego Nowego Jajka!
    >
    > Maciek
    >
    > PS. Bosz...

    Macku z glową wszystko wporzadku???co do choroby to raczej nie choruje a jak
    choruje to tylko na lekkie przeziebienie ale z pracy przez to nie
    rezygnuje.co do jazdy autem to mysle ze bym sie zastanawial czy ty zrobiles
    tyle tysiecy kilometrow co ja.wiesz jedna prosba zachowaj te swoje plytkie
    docinki do inteligencja raczej nie blyszczysz.moze tobie ktos zalatwil
    dobra,ciepla posadke i teraz kpisz z innych.ja niestety musze radzic sobie
    sam i nie mam zadnych ukladow i nikt mi nie pomoze w zalatwieniu pracy wiec
    wyluzuj troche bo to nie na miejscu!!!!!!!!!!!!