PracaGrupypl.praca.szukana › Skandynawia 2002

  • 1. Data: 2002-04-23 20:28:18
    Temat: Skandynawia 2002
    Od: "aaa" <m...@p...onet.pl>

    Dzien dobry,
    mam mozliwosc wyjechac do Szwecji na zbieranie jagod za posrednictwem firmy
    Interregion. Czy ktos z Was zetknal sie juz z ta firma? Jakie doswiadczenia?
    Czy warto zaryzykowac 800zl oplaty wstepnej? Inne spostrzezenia rowniez mile
    widziane.
    Pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2002-04-23 21:04:58
    Temat: Re: Skandynawia 2002
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    Gazet nie czytujesz, te wszystkie firmy organizujące wyjazdy na zbieranie
    borówek to jedno wielkie oszustwo

    a najgorszy dowcip jest taki, że prawo szwedzkie mówi, że np. turysta
    mieszkający na kampingu może sobie iść do lasu i zbierać borówki a póxniej
    je sprzedać i to jest legalne. o ile jest indywidualnym turystą

    jeśli natomiast jedzie jako zorganizowana grupa do pracy, to powinien
    posiadać wizę do pracy !, w zeszyłym roku były przypadki że policja wpadała
    i zwijała cały kamping - i później deportacja do Polski

    najlepiej złap indywidualny jakiś kontakt i tak jedź,

    ja byłem kilka lat temu na zbiorach truskawek z wizą do pracy, i
    zbieralilśmy też borówki - w sumie nie było z tego kokosów a praca dość
    ciężka

  • 3. Data: 2002-04-23 21:28:44
    Temat: Odp: Skandynawia 2002
    Od: "DjBaxter" <c...@p...onet.pl>

    Z tego co ja wiem to w Skandynawii (a właściwie w Szwecji...) to jest na
    prawdę spooooooro niedzwiedzi. Moj qmpel byl i jeden raz go gonil... po za
    tym: zmije, pająki i to wszystko jadowite. Ale Nie zgadzam sie z przedmówcą
    bo można sporo zarobic pod warunkiem ze jedzie sie tam indywidualnie.

    DjBaxter

  • 4. Data: 2002-04-23 22:37:57
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

    DjBaxter napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >tym: zmije, pająki i to wszystko jadowite. Ale Nie zgadzam sie z przedmówcą
    >bo można sporo zarobic pod warunkiem ze jedzie sie tam indywidualnie.

    Tarantulla w Szwecji?
    Ogolnie to, jak to w lesie - glownie zwierzyna i co najgorsze do tego lasy
    maja
    to do siebie, ze rosna w nich drzewa, ktore zaslaniaja slonce...
    Tja. I ja potwierdzam, zarobic mozna ale indywidualnie. Pamietaj do tego,
    ze posrednik w pracy za granica powinien agitowac przez KUP (inne to
    z reguly pic, o czym pisal pablos)