PracaGrupypl.praca.szukanaSkandynawia 2002 › Re: Skandynawia 2002
  • Data: 2002-04-23 21:04:58
    Temat: Re: Skandynawia 2002
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gazet nie czytujesz, te wszystkie firmy organizujące wyjazdy na zbieranie
    borówek to jedno wielkie oszustwo

    a najgorszy dowcip jest taki, że prawo szwedzkie mówi, że np. turysta
    mieszkający na kampingu może sobie iść do lasu i zbierać borówki a póxniej
    je sprzedać i to jest legalne. o ile jest indywidualnym turystą

    jeśli natomiast jedzie jako zorganizowana grupa do pracy, to powinien
    posiadać wizę do pracy !, w zeszyłym roku były przypadki że policja wpadała
    i zwijała cały kamping - i później deportacja do Polski

    najlepiej złap indywidualny jakiś kontakt i tak jedź,

    ja byłem kilka lat temu na zbiorach truskawek z wizą do pracy, i
    zbieralilśmy też borówki - w sumie nie było z tego kokosów a praca dość
    ciężka