PracaGrupypl.praca.szukana › POSZUKUJĘ PRACY W SZCZECINIE

  • 1. Data: 2004-06-24 12:03:45
    Temat: POSZUKUJĘ PRACY W SZCZECINIE
    Od: "Anna F." <e...@o...pl>

    28-latka - tegoroczna absolwentka Wyższej Szkoły Humanistycznej TWP w
    Szczecinie (licencjat - pedagogika, specjalnosć: doradztwo personalne)
    poszukuje pracy. Doświadczenie jako asystent ds. obsługi klienta, pracownik
    biurowy, operator komputera oraz audytor cenowy. Posiadam bardzo dobrą
    znajomość komputera. W stopniu komunikatywnym posługuję się językiem
    niemieckim (który preferuje) oraz angielskim (również business english). Mam
    stały dostęp do Internetu oraz posiadam ekonomiczny samochod osobowy. Jestem w
    stanie podjąć zatrudnienie od zaraz. Oczekuję wyłącznie poważnych ofert pracy.

  • 2. Data: 2004-07-07 08:35:17
    Temat: Re: POSZUKUJĘ PRACY W SZCZECINIE
    Od: "Agnieszka Stegenka" <p...@g...pl>

    Witam serdecznie,

    W nawiązaniu do Pani oferty zamieszczonej na portalu gazeta.pl
    pozwalam sobie na przesłanie naszej oferty pracy.

    Great Open House, lider na rynku usług wspierających siły sprzedaży,
    poszerzających dystrybucję na rzecz największych międzynarodowych koncernów
    z branży FMCG poszukuje kandydatów na stanowisko:

    PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY

    Zadania:
    " prowadzenie sprzedaży grupy produktów w sklepach detalicznych
    na podległym terenie
    " dbanie o prawidłową ekspozycję towarów
    " aktywne pozyskiwanie Klientów
    " raportowanie prowadzonych działań
    " dbanie o najwyższą jakość obsługi Klientów i dobry wizerunek
    firmy

    Idealny kandydat to osoba samodzielna i komunikatywna, posiadająca własny
    samochód. Mile widziane doświadczenie w handlu detalicznym.

    Oferujemy:
    " pracę w profesjonalnym, dynamicznym zespole, działającym wg
    najwyższych międzynarodowych standardów
    " szkolenia
    " atrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość awansu zawodowego

    Jeśli jest Pan zainteresowany możliwością współpracy proszę o
    przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail:
    r...@g...pl

    Pozdrawiam,

    Agnieszka Stegenka

  • 3. Data: 2004-07-07 08:46:47
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Agnieszka Stegenka] - 2004-07-07 10:35:

    > W nawiązaniu do Pani oferty zamieszczonej na portalu gazeta.pl
    > pozwalam sobie na przesłanie naszej oferty pracy.
    > (...)
    > Jeśli jest Pan zainteresowany możliwością współpracy proszę o

    Jeśli chce Pani składać ludziom oferty to do tego jest e-mail. Jeśli
    opublikować ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy to pl.praca.oferowana a
    nawet jeśli tu to wystarczy 1 raz.
    I proszę jeszcze o sprawdzanie terści przed wysłaniem bo takie kwiatki
    jak ten wyżej nie świadczą najlepiej o firmie.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\