PracaGrupypl.praca.szukanaMOŻLIWOŚĆ ZAROBKU NIE WYCHODZĄC Z DOMU › Re: MOŻLIWOŚĆ ZAROBKU NIE WYCHODZĄC Z DOMU
  • Data: 2004-07-30 19:08:29
    Temat: Re: MOŻLIWOŚĆ ZAROBKU NIE WYCHODZĄC Z DOMU
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wiesz co Katalizator, zaczyna naprawdę mi się tu podobać:)
    > Niedługo przez ciebie będę musiał iść do psychoterapeuty.
    > Ja i tak będę uprzejmy.
    > Jak ktoś tego nie trawi: poprostu nie odpiuje, proste:)
    > Ale podejrzewam, że ty się ode mnie nie odczepisz:)
    > Cóż, pozostaje mi cię polubić lub faktycznie się wynieść.
    >
    > uprzejmy. :)

    nie jestes tu pierwszy i nie ostatni. nigdy nie reagowalem na te wspaniale
    interesy" bez wychodzenia z domu", "bez nakladu pracy".
    Ty natomiast zaskakujesz mnie swoimi infantylnymi chwytami marketingowymi:
    łatwe pieniazki, dorobic do pensyjki, itp.
    jesli bede mial czas to chyba nie dam ci spokoju.
    rada: wez sie za jakas uczciwa robote, a jesli nie mozesz jej znalezc to
    ksztalc sie, ksztalc i jeszcze raz ksztalc
    KSK-Katalizator Szarych Komorek