PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak to jest z tymi umowami na czas określony?

  • 1. Data: 2005-02-02 08:08:33
    Temat: Re: Jak to jest z tymi umowami na czas określony?
    Od: Kanta <k...@n...onet.pl>

    Emi wrote:

> [...]
    > tylko czas okre?lony) a w marcu drug? na czas okre?lony u tego samego
    > pracodawcy. Sko?czy?a si? ona z ko?cem roku i teraz mam pytanie jaka powinna
    > byae trzecia umowa: na czas okre?lony czy sta?y? Dzwoni?am do pipu ale Pan
    > mówi? bardzo szybko i przy tym nie by? mi?y wi?c nie wiem czy dobrze go
    > zrozumia?am. Powiedzia?, ?e je?eli te umowy by?y przed majem to trzecia
    > umowa moze byc na czas okre?lony a je?li po maju na czas sta?y i ze po maju
    > umowy liczy si? oddzielnie...Czy mo?e mi to kto? wyt?umaczyae bo ja tego nie
    > rozumiem....to nie jest sprawidliwe.....

    to dlatego, ze weszlismy do uni europejskiej i jezeli ta umowa byla
    zawarta po maju to obowiazuje juz prawo europejskie, ktore mowi, ze
    trzecie umowa(u tego samego pracodawcy i dwie poprzednie na czas
    okreslony) musi byc zawarta na czas nieokreslony.
    z tego co napisalas wynika, ze pierwsza i druga umowa na czas okreslony
    zostaly zawarte w lutym i marcu (czyli przed wejsciem do UE) i niestety
    teraz pracodawca moze zatrudnic cie znow na czas okreslony :(

    papatki
    kanta

  • 2. Data: 2005-02-02 08:51:40
    Temat: Jak to jest z tymi umowami na czas określony?
    Od: "Emi" <selka25@o2_USUN_TO.pl>

    Witam!
    W lutym ubiegłego roku miałam umowę na czas określony ( nie na okres próbny
    tylko czas określony) a w marcu drugą na czas określony u tego samego
    pracodawcy. Skończyła się ona z końcem roku i teraz mam pytanie jaka powinna
    być trzecia umowa: na czas określony czy stały? Dzwoniłam do pipu ale Pan
    mówił bardzo szybko i przy tym nie był miły więc nie wiem czy dobrze go
    zrozumiałam. Powiedział, że jeżeli te umowy były przed majem to trzecia
    umowa moze byc na czas określony a jeżli po maju na czas stały i ze po maju
    umowy liczy się oddzielnie...Czy może mi to ktoś wytłumaczyć bo ja tego nie
    rozumiem....to nie jest sprawidliwe.....

    --
    Emi

  • 3. Data: 2005-02-02 09:11:00
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Wed, 2 Feb 2005 10:37:31 +0100, Emi napisał(a):

    > Oki, ale czy przed wejsciem do Unii od stycznia nie obowiazywalo, ze trzecia
    > umowa jest umowa na czas staly?

    Krótko obowiązywało. Potem był przepis "zawieszony" i dopiero od wejścia do
    UE obowiązuje ponownie.

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 4. Data: 2005-02-02 09:37:31
    Od: "Emi" <selka25@o2_USUN_TO.pl>

    Uzytkownik "Kanta" <k...@n...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > teraz pracodawca moze zatrudnic cie znow na czas okreslony :(

    Oki, ale czy przed wejsciem do Unii od stycznia nie obowiazywalo, ze trzecia
    Emi i Kasia (2002.12.03)

  • 5. Data: 2005-02-02 17:29:58
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Emi <selka25@o2_USUN_TO.pl>
    wystukał[a]:
> [...]
    > tego samego pracodawcy. Skończyła się ona z końcem roku i teraz mam
    > pytanie jaka powinna być trzecia umowa: na czas określony czy

    Łopatologicznie:
    luty - 'zerowa' umowa
    marzec - grudzień - 'zerowa' umowa

    styczen -..... Pierwsza umowa (tzn od tej umowy się dopiero liczy)

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #