PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak napisac dobre "podanie" o podwyzke do prezesa ?

  • 1. Data: 2006-08-27 18:04:49
    Temat: Jak napisac dobre "podanie" o podwyzke do prezesa ?
    Od: "Katarzyna" <O...@o...eu>

    Witam
    Niedawno obronilam swoja prace magisterska. W zwiazku z uzyskaniem tytulu
    magistra chce wystapic do szefa (prezesa) o podwyzke. Chciala bym w zwiazku
    z tym zasiegnac rady jak dobrze napisac "podanie", pismo... do prezesa o w/w
    podwyzke. Moze ktos z Was ma juz jakies doswiadczenie w tej kwestii ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-08-27 18:13:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:ecsms9$520$1@atlantis.news.tpi.pl Katarzyna
    <O...@o...eu> pisze:

> [...]
    > magistra chce wystapic do szefa (prezesa) o podwyzke. Chciala bym w
    > zwiazku z tym zasiegnac rady jak dobrze napisac "podanie", pismo... do
    Prosze bardzo. Po pierwsze napisz bez bledów, bo jak napiszesz tak jak ten
    post to wzbudzisz uzasadnione podejrzenie, ze tytul zostal kupiony.

    Jotte

  • 3. Data: 2006-08-27 18:13:51
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Musisz uzasadnic, w jaki sposób zdobyty tytul podniósl Twoja wartosc jako
    pracownika dla firmy. IMHO nie jestes nic wiecej warta, niz przed
    magisterka, a o podwyzke zapytaj, gdy Cie za cos pochwali, albo zrobisz cos
    wybitnego.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 4. Data: 2006-08-28 06:16:59
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Uzytkownik "Katarzyna" <O...@o...eu> napisal w wiadomosci
> [...]
    > zwiazku z tym zasiegnac rady jak dobrze napisac "podanie", pismo... do
    > prezesa o w/w podwyzke. Moze ktos z Was ma juz jakies doswiadczenie w tej

    A u nas takie podania sa kwitowane "nie jestem zadowolony z pana wynikow,
    wogole to chcialbym zatrudnic kogos innego na pana miejsce. chce pan dalej
    te podwyzke ?". przekleta dziadownia.

  • 5. Data: 2006-08-28 14:43:09
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Mon, 28 Aug 2006 08:16:59 +0200, Tomek <d...@n...pl>
    w <ecu1n9$f39$1@news.onet.pl> napisał:

> [...]
    > wogole to chcialbym zatrudnic kogos innego na pana miejsce. chce pan dalej

    Standard. Jak kiedyś kolejny raz usłyszałem, że "Jak ty nie zrobisz, to
    znajdziemy kogoś na twoje miejsce, kto to zrobi." (A chodziło o
    realtimowe synchronizowanie dwóch baz danych - jedna na Interbase a
    druga na Sybase o totalnie różnej strukturze), to powiedziałem
    "Chciałbym go poznać.".

    Ogólnie na pytanie "Chce pan dalej te podwyzke?" odpowiedziałbym z
    kamiennątwarzą "Tak.", a potem zaczął szkać innej i lepiej płatnej
    pracy.

    ja czyli jakub
    Revoke.