PracaGrupypl.praca.szukana › Dorób sobie do pensyjki.

  • 1. Data: 2004-07-28 11:21:42
    Temat: Dorób sobie do pensyjki.
    Od: "Piotr Kołodziej" <p...@o...pl>

    Nie drażnią cię twoje niskie zarobki? Oferuję ci pracę, dzięki której twoja
    pensja będzie tylko dodatkiem. Wystarczy, że masz komputer podłączony do
    internetu. Pracujesz w domu, do fizycznego kontaktu nie dochodzi. Cóż
    przyjemniejszego jest w życiu, jak pracować dla przyjemności i satysfakcji.
    Zarobić możesz na tym interesie od 500 do 3000 zł miesięcznie. Wszystko
    zależy od twojej wyobraźni i czasu jaki możesz poświęcić. Wyślij mi maila,
    odeślę ci instrukcję jak to zrobić.
    Pozdrawiam.
    Kontakt: Piotr Kołodziej E-mail: p...@o...pl

  • 2. Data: 2004-07-28 17:35:58
    Temat: Re: Dorób sobie do pensyjki.
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr Kołodziej" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zależy od twojej wyobraźni i czasu jaki możesz poświęcić. Wyślij mi maila,

    koles!!! wez idz sobie zarabiaj sam 100000 i daj juz sobie spokoj z tymi
    bzdetami, co ty myslisz ze tutaj sa same dzieci jak ty??
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    kontakt gwarantowany
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl
    p...@o...pl

  • 3. Data: 2004-07-28 18:06:18
    Od: "jedaj" <j...@o...pl>

    Z całą swoją mocą :-) popieram kolege katalizatora!
    Kołodziej idz stąd gdzie indziej szukać naiwniaków takich jak Ty.