PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy obawiacię się o utratę pracy

  • 91. Data: 2009-01-27 09:47:01
    Temat: Re: Czy obawiacię się o utratę pracy
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Ależ dajcie spokój. Ze stokrotką nie da się gadać
    > - biedna kobieta ma manię paranoidalną, co zresztą
    > widać w archiwum.
    > Żałować jej można, karmić trollicy - nie warto.
    A tyś policjant, sędzia, prokurator, czy zwykły podżędny mafiozo?

    --
    (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo

  • 92. Data: 2009-01-27 10:57:13
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    TM wrote:

    > Pytanie co oznacza zarobek? Bo jesli to nadwyzka po oplaceniu kosztow
    > tego pracownika to dlaczego by go nie zatrudnic? Zysk to zysk.

    Chyba nie miałeś nigdy pracowników :-)

  • 93. Data: 2009-01-27 11:09:36
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-27, TM <t...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Pytanie co oznacza zarobek? Bo jesli to nadwyzka po oplaceniu kosztow
    > tego pracownika to dlaczego by go nie zatrudnic? Zysk to zysk.

    I jak Ci pójdzie na L4/urlop to cały roczny zysk w pizdu?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 94. Data: 2009-01-27 13:25:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1i2gljygs3y76$.dlg@localhost.localdomain Waldek M.
    <w...@l...localdomain> pisze:

    > Żałować jej można, karmić trollicy - nie warto.
    Nigdy nic nie rzucałeś zwierzątku dla zabawy jak byłeś w ZOO? ;)

    --
    Jotte

  • 95. Data: 2009-01-27 13:25:47
    Temat: Re: Czy obawiaciÄ? siÄ? o utratÄ? pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:glml70$duv$1@news.onet.pl Stokrotka
    <o...@a...pl> pisze:

    > Sam sobie napraw, ja mam właściwie ustawiony.
    Nie.
    Zrób, co ci kazał.

    --
    Jotte

  • 96. Data: 2009-01-27 15:55:16
    Temat: Re: Czy obawiacię się o utratę pracy [OT]
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    Kviat pisze:

    > Ale pisałeś o _prywatnym_ wyjeździe właściciela na narty za pieniądze
    > firmy.
    > Firma jak najbardziej może zorganizować wyjazd na narty dla pracowników.
    > To dwie różne sprawy.

    > Nie. Taki wydatek nie jest niezgodny z prawem. Jest nawet przewidziany w
    > ustawie. Po prostu nie powoduje zmniejszenia podatku. Nie jest kosztem.

    > Jeżeli to polepsza "atmosferę" w pracy i zwiększa wydajność to czemu
    > nie? Są pracodawcy, którzy widzą trochę dalej niż słupki w planie kont.

    No tak, ale istnieje też druga strona takich ciastek, obiadów
    gratisowych. Podatek i składki ZUS. Pracodawca woli nie dawać takich
    gratisów, gdyż w świetle obecnych przepisów/interpretacji nie wiadomo,
    czy to doliczyć pracownikowi do przychodu, czy nie. Taka zachowawczość
    - lepiej nie robić, niż potem przez ZUS, US się tłumaczyć.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 97. Data: 2009-01-27 15:57:21
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    Stokrotka pisze:
    > A tyś policjant, sędzia, prokurator, czy zwykły podżędny mafiozo?

    On to naprawdę podrzędny zbir. Jego kariera zbójnicka nie wyszła poza
    zabieranie dzieciom cukierków.

  • 98. Data: 2009-01-27 16:09:57
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    Wwieslaw pisze:
    > Zrodlo?
    > To ja dokladam do licytacji ponad 100 wspolpracownikow w obecnej firmie
    > i drugie tyle w poprzedniej, ktorzy dostawali pensje 100% na czas, a jak
    > sie nalezal to bonusa po odejsciu.

    To ja może podrzucę faktyczne liczby:
    http://www.pip.gov.pl/html/pl/news/09/01090002.htm

    "Wyniki trzyletnich kontroli w zakresie wypłaty wynagrodzeń za pracę i
    innych świadczeń ze stosunku pracy potwierdzają spadek odsetka
    kontrolowanych pracodawców naruszających przepisy o wypłacie
    wynagrodzenia za pracę, z 30,7% w 2006 r. do 25,2% w 2008 r."

    Czyli wg Stokrotki [praktycznie każdy pracodawca]=1/4

    Te dane z Inspekcji Pracy, dotyczą nie tylko faktu niewypłacania w
    ogóle wynagrodzenia, ale też źle obliczone wynagrodzenia. Ale to nie
    należy się dziwić, gdyż jest ogrom firm małych i średnich, gdzie w
    kadrach/płacach pracują osoby bez odpowiedniego doświadczenia, a
    polskie przepisy są skomplikowane i niespójne.

    Podaj konkretne przykłady.

  • 99. Data: 2009-01-27 16:16:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:glnbgd$5pk$1@node2.news.atman.pl Nikiel ;)
    <n...@O...poczta.fm> pisze:

    > Podaj konkretne przykłady.
    Biedronka.

    --
    Jotte

  • 100. Data: 2009-01-27 16:29:08
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Wiesz jaki jest z tym największy problem dla pracodawcy?
    > Takich rzeczy się kompletnie nie docenia w momencie, gdy inni zanęcą nas
    > lepszą kasą. Dlatego nie dziwię się, gdy pracodawcy po prostu ograniczają
    > tego typu profity do minimum.

    Różne rzeczy się docenia, nawet gdy ktoś zanęci kasą. Jest też jakiś próg
    inercji, który nie pozwala przenosić się ludziom za 100pln różnicy. Ale
    jeśli jeden daje np. +500 a drugi ciastko i trochę słodkiego pie..nia, to
    właściwie do kogo pretensje... Oczywiście, można nie dawać nic, w krótkiej
    perspektywie to zawsze najlepsze wyjście.

    e.